Project’s Diary

– în limba română-


 Mai 2016


Aprilie 2016

  • Continuă derularea activităților de observare a cerului și a fenomenelor naturale (A1)
  • Se updatează periodic website-ul proiectului periodic (A8)
  • Se updatează periodic pagina de astroștiri “Ce este pe cer în această seară?” (A9)
  • “Reach The Sky News” – e-Journalism – (A10)
  • Ziua Țărilor Partenere – prezentarea culturii țărilor partenere (A26)
  • Organizarea unei întâniri  “O după-masă cu…” – la care participă elevi, profesori și directorul, pentru a disemina întâlnirile de proiect. (“Școala Altfel”)
  • Se scrie periodic jurnalul proiectului. (A34)
  • Profesorii pregătesc planuri de lecții pentru lecții necesare înainte de fiecare vizită de proiect. (A35)
  • Se organizează întâlniri cu elevii și părinții elevilor care vor participa la vizita de proiect din Slovenia. (A37)
  • 4-8 aprilie 2016 – C2: a doua întâlnire de proiect, Gorlice, Polonia
  • Se derulează activități pe platforma eTwinning

 

Martie 2016

  • Continuă derularea activităților de observare a cerului și a fenomenelor naturale (A1)
  • Se updatează periodic website-ul proiectului  (A8)
  • Se updatează periodic pagina de astroștiri “Ce este pe cer în această seară?” (A9)
  • “Reach The Sky News” – e-Journalism – (A10)
  • Se scrie periodic jurnalul proiectului. (A34)
  • 2 martie 2016 – începe pe facebook votarea pentru cea mai populară fotografie de la concursul “Cu capul în nori”
  • 10martie 2016 – se stabilesc câștigătorii concursului de fotografie “Cu capul în nori”
  • 17 martie 2016 – diseminarea de proiect în cadrul Cercului județean al profesorilor de informatică, cu participarea unui reprezentant al Ministerului Educației
  • 19 martie 2016 Acțiune globală de stingere a luminii – “Ora Pământului” (A16)
  • Se derulează activități pe platforma eTwinning

 


 

Februarie 2016

 

  • 3 februarie – Viziztă de studiu la Planetariul Mobil la Casa Tineretului din Timișoara
  • 9-12 februarie 2016 – participăm la cea de-a 51 Misiune NASA ISS- Sally Ride EarthKAM (A7)
  • Se updatează periodic website-ul proiectului  (A8)
  • Se updatează periodic pagina de astroștiri “Ce este pe cer în această seară?” (A9)
  • “Reach The Sky News” – e-Journalism – (A10)
  • 28 Februarie 2016 –  se anunță la avizier, pe peretele Erasmus din scoala dar si pe pagina de Facebook a scolii concursul de selecție de beneficiari de mobilități Erasmus+ pentru a doua întâlnire de proiect ce va avea loc in Gorlice, Polonia, în perioada 4-8 aprilie 2016.
  • Se derulează activități pe platforma eTwinning

 


 

Ianuarie 2016

  • Pe Stația Spațială Internaționala în luna ianuarie nu se este programată nici o misiune Sally Ride EarthKAM; misiunea 51 este programată în luna februarie 2016
  • Se updatează periodic website-ul proiectului  (A8)
  • Se updatează periodic pagina de astroștiri “Ce este pe cer în această seară?” (A9)
  • Se realizează o galerie online și pe peretele Erasmus cu cele mai bune fotografii (A11)
  • Se scrie periodic jurnalul proiectului. (A34)
  • Se derulează activități pe platforma eTwinning

 

Decembrie 2015

  • Continuă derularea activităților de observare a cerului și a fenomenelor naturale (A1)
  • Se updatează periodic website-ul proiectului  (A8)
  • Se updatează periodic pagina de astroștiri “Ce este pe cer în această seară?” (A9)
  • Încercăm să luăm parte la Campania Globe At Night (Counting Stars) (A15) – din cauza condițiilor meteo nefavorabile, în această acțiune a campaniei nu putem număra stelele vizibile pe cerul pecican. Încercăm să participăm la campaniile din lunile următoare.
  • Se scrie periodic jurnalul proiectului. (A34)
  • Elevii din clasa Erasmus trimit felicitări de An Nou partenerilor lor
  • 27 decembrie 2015 – Diseminare în online – Prima întâlnire de proiect din Slovenia
  • 28 decembrie 2015 – se înregistrează proiectul “Reach the Sky” pe platforma eTwinning

 


 

Noiembrie 2015

  • 9 noiembrie 2015 – s-a publicat la avizierul școlii, pe peretele Erasmus și pagina de facebook a școlii anunțul cu privire la concursul de selecție de beneficiari (profesori) de mobilități pentru prima vizită de proiect din Slovenia
  • continuă derularea activităților de observare a cerului și a fanomenlor naturale (A1)
  • Elevii au scris un scenariu pentru prezentarea Soarelui și a Sistemului Solar, au realizat desene și machete ale Sistemului Solar (A2)
  • Se updatează website-ul proiectului periodic (A8)
  • Se updatează periodic pagina de astroștiri “Ce este pe cer în această seară?” (A9)
  • Se realizează o galerie online și pe peretele Erasmus  cu cele mai bune fotografii (A11)
  • Se realizează concurs pentru alegerea logo-ului școlii (A23)
  • Elevii caută informații pe interent și realizează prezentări despre scolile, orașele și tarile partenere. (A25)
  • La orele de engleză ale clasei Erasmus se țin lecții de dezvoltare a vocabularului și de îmbunătățirea abilitățior de comunicare în limba engleză. (A32)
  • În școala noastră se desfășoară inspecție RODIS, astfel că nu mai putem organiza “O după-masă cu…” – întâlnirea de după vizita de proiect cu profesorii, elevii și directorul. Se stabilește că această întâlnire se va derula împreună cu întâlnirea de după vizita din Slovenia, din aprilie 2016, cel mai probabil în săptămâna “Școala Altfel”.  (A33)
  • Se scrie periodic jurnalul proiectului. (A34)
  • Profesorii pregătesc planuri de lecții pentru lecții necesare înainte de fiecare vizită de proiect. (A35)
  • Se organizează întâlniri cu elevii care vor participa la vizita de proiect din Slovenia. (A37)
  • 10-13 noiembrie 2015 – clasa Erasmus ia parte la prima misiune NASA ISS – Sally Ride EarthKAM (A7)
  • 24-30 noiembrie se desfășoară  prima vizită de proiect în Sentjur, Slovenia (M1)
  • 30 noiembrie 2015 – s-a publicat pe pagina de Facebook a școlii un scurt comunicat cu privire la vizita de proiect din Slovenia

 


 

Octombrie 2015

  1. Elevii realizează  colaje, prezentări PowerPoint, videoclipuri despre țările și orasele școlilor partnere. (A5 și A25)
  2. Se actualizeaza site-ul proiectului (A8) și se completeaza jurnalul de proiect (A34)
  3. Se continuă activitatea de colectare de termeni pentru astro-dictionar.
  4. Se începe predarea lecțiilor de astronomie in cadrul astroclubului organizat în școală: Formarea Sistemului Solar, Planetele. La cursurile de engleza se fixeaza termenii astronomici folositi la lectiile de astronomie, iar la arte/TIC se continua pregatirea de materiale pentru peretele Erasmus.
  5. Se fac pregatiri pentru prima întâlnire transnatională: elevii realizează materiale video de prezentare a școlii și a localității Pecica.
  6. În perioada 19-21 octombrie 2015 are loc prima întâlnire transnațională de proiect, la Gorlice, în Polonia.
  7. 30 octombrie 2015 – s-a publicat la avizierul școlii, pe peretele Erasmus și pagina de facebook a școlii anunțul cu privire la concursul de selecție de beneficiari (elevi) de mobilități pentru prima vizită de proiect din Slovenia

 


Septembrie 2015

  1. A fost anunțat în școală și în localitate că începând cu anul școlar 2015-2016 în școala noastră se va derula un parteneriat Erasmus+.
  2. A fost publicat în blogul școlii și pe site-ul școlii articolul absolventei Cristina Boja, fostă elevă Comenius, actuală bursieră Erasmus+.
  3. Se întocmește echipa Erasmus+ din școala noastră și se stabilesc sarcinile de lucru.
  4. Se realizează o campanie de publicitate pentru a promova proiectul. Elevii realizeaza postere/desene pentru prezentarea proiectului.
  5. La orele de astronomie se propun ca activități practice observarea cerului și a proceselor naturale pe timp de toamnă. Se intocmesc glosare de termeni astronomici în vederea construirii dictionarului de termeni astronomici.
  6. La cursul de engleză elevii încep să pregătească mini-dictionare cu cuvinte uzuale în limbile partenerilor.
  7. La cursul de arte-TIC se realizează logo-ul scolii și postere ale parteneriatului.
  8. Se începe lucrul la site-ul românesc al proiectului, https://reachtheskyro.wordpress.com
  9. Se stabilește locul unde se va realiza colțul/peretele Erasmus+ în școală.
  10. Se realizeaza indicatoare informative cu privire la distantele dintre orasele scolilor partenere.
  11. Se incepe jurnalul proiectului.

 

 

____________________________________________________

This project has been funded with support from the European Commission. This site reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
logo_erasmus_plus